Gratis Online Demo

Hos MyHRsol gør vi alt for at skabe den bedst implementering af jeres data ind i systemet.

Nogle af vores kunder gør alt selv andre ønsker hjælp – det bestemmer du selv.

For at skabe et overblik over implementeringen har vi lavet nedenstående oversigt

Før implementering

+Enighed om behov of hvilke moduller der ønskes

+Enighed om implementeringsplanen

+Underskrift at licensaftalte og Data Processing Agreement (DPA)

Implementeringen

+Grundopsætning af systemet – åbning af konto/moduller m.m.

+Opsætning af skabeloner, E-mails, jobannoncer, opbygning af org.diagram, masterdata skabelon – evt. import af personer, MAS / MUS skemaer, opfølgnings spørgsmål

+Upload / Import af medarbejderdata

+Oplæring af superbruger i systemet

+Oplæring af ledere i brug af evt. MAS/MUS

+Oplæring/introduktion af medarbejderne til systemet

Efter implementering

+Løbende dialog om ændringer i behov.

+Løbende gennemgang af opdateringer – ca. 1 gang pr. måned via online præsentationer.

MyHRsol er med hele vejen – og hjælper via support videoer, skype, telefon eller ved personlig fremmøde.

Kontakt os på info@myhrsol.dk eller ring til os på 70 26 32 25 for mere information